torsdag 29. september 2011

mer heklerier

Noen oppdateringer på heklefronten :)



 blomster veske etter eget hode




 Sitter her midt på natten og føler stort press for å legge ut noen bilder av hva jeg pusler med for tiden. Gjesper høyt og lenge og innser at klokken er laaaangt over normal sengetid, men siden jeg er sykmeldt en stund ennå og jeg kan ligge til jeg selv vil stå opp, så har det en tendens å bli sene kvelder. Er sikker på at jeg hører sengen kaller på meg nå, så jeg sier
Takk for meg og god natt :) (enn så lenge)

2 kommentarer:

  1. Det første bildet, før ej såg meir enn det gule....gjorde at ej trudde det var en strikka kaktus. Ja ja,koffor ikkje tenkte ej. For ej teke jo livet ta kaktusa me ej. Men so såg ej at det var ei veske.

    Kjempesøte da. Likte best den nederste ej da, på grunn av fargane.

    Du er flinke!

    SvarSlett