onsdag 9. februar 2011

sjokolade

Samboeren min har bursdag  :)

Jeg hadde noe La Praline sjokolade liggende i den hensikt å gi den som gave, men jeg syntes esken var litt kjedelig, så jeg tråkket på meg mine lilla krocks og trasket meg gjennom hele 2 cm frossen sørpe og snø bort til garasjen.

Der fant jeg frem en gammel hjerte boks som jeg malte sist sommer og hutret meg inn igjen. fant en plastpose og la trøffel-sjokoladen oppi. La det oppi den hvitmalte hjerte boksen og pakket den inn i sort gavepapir. Så klippet ut et hjerte i rød kartong og skrev en hilsen rundt kanten av hjertet.

Da han kom hjem og oppdaget pakken som lå opp på PCen, lurte han på om det var en boks med ananas (for det hadde vi kjøpt til tacoen i går, og det er litt typisk meg å lage slike tulle gaver) så mens jeg sto trippende ved siden av og gliste fra øre til øre, pakket han opp og ble gledelig overrasket over at det var sjokolade!
Vellykka gave må jeg si.

Ha en fortreffelig flott kveld
Hilsen

2 kommentarer:

  1. He hatt fått gaven fra oss? Var den ikkje tøff vel? Blei fornøygd med den ja ;)

    Kjempefin gave ditta der også da. Kjekt.

    Håper dåkke får til feiring av gutane den helga 16. eller 17. april. Kjem ikkje heim før då. Å so skal ej til Kjell å dei den. 18. april.

    Du er flinke! :)

    SvarSlett
  2. joda han fikk den :) trodde først det var jeg som hadde laget den, men det var det jo ikke :) så skryt til deg for det :)

    SvarSlett