torsdag 3. februar 2011

Kaffe og kaker

God Torsdag alle sammen. 
Mor er hjemme med en influensa-syk liten pode. 
Mens han ser på -Disneys taue Bills bedrifter- på dvd, for hundrede gang, 
tar mor en liten velfortjent blogg pause. 

Her viser jeg mitt fine kakefat som jeg fikk i bursdagsgave av min mor, å tok i bruk sist Lørdag. 
Må innrømme att matlaging og baking ikke er min største interesse, 
men det kommer tidvis noe ut av mine forsøk.

mmmmmm  sjokolade Muffins...



 Kaffe maskina som jeg fikk i julegave. 
For en dame som nettopp har lært seg å drikke kaffe, 
og ikke drikker mer enn ett par kopper for dag, er denne midt i blinken.

Ha en fin Torsdag videre

3 kommentarer:

  1. Stilig fat. Stanimira og Vidar fikk nåke lignande te jul dei også. Såg no smeisa gode ut dissa muffinsa da.

    Kan ikkje vere flinke te alt. Du er flinke i håndarbeid, ej er flinke i baking :p So bra at vi er i familie da ;)

    Ej tenkte ej sku prøve å mekke sammen et kort te Arve og Kjell (so he bursdag 13.) i helga, å so sende det på mandag. Litt seint ute...men det fe stå seg til. "Bedre seint enn aldri". He kjøpt na nåke so ej ska sende også...men i frykt for å røpe det her (å at han lese, eller andre fortelle vidare) so fe det vere en hemmelighet te han åpna :)

    Kaffe er nåke man må lære seg å like, det he ej også funne ut. Men ka du kan lage for nåke spennande me dinn maskina? Kan du lage ulike typa ekspressoa å kakao å sånn?

    SvarSlett
  2. jepp det kan jeg :)kakaoen smaker ikke så bra på denne maskinen, men ellers er kaffen kjempe bra.
    Koselig at du sender kort+pakke til store brødrene dine da :) det blir de sikker glade for
    ha en fortreffelig flott kveld videre :)
    *klem*

    SvarSlett
  3. Nam! Muffinsa såg gode ut :)
    Funne ut at ej skal bli flinkare å bake ej også....Planlagt å kjøpe mej sånn pakke med farga til melis (den rødfargen du hadde). Dei hadde masse stilige ting inne på Jernia.

    SvarSlett