søndag 20. februar 2011

Et gryende håp om vår

Søndagsbilder
 Knoppene bare venter på å få sprette frem,

og Snøklokkene titter forsiktig opp av jorden.

Har hatt en super fin dag, med middag hos svigers og sol fra skyfri himmel, sukk. den som hadde flere slike dager. 
Sitter her i kveld etter å ha redigert bilder, og lengter etter våren og sommeren. Tenker på alt jeg skal gjør så snart varmen setter inn å det blir mulig å vere ute, uten alle de tykke klærne, neglesprett, skjerf og lue. Ikke minst vinterdressene og de tunge skoene til barna.
Luke i beddene, så blomster og grønsaker i kjøkkenhagen, legge nytt tak på huset, bygge ferdig uteplassen og ikke minst nyte god mat og drikke ute i det fri.
Men vi er fortsatt bare i midten av Februar, så en må nok smøre seg med tålmodighet en liten stund til.

Smøre seg med tålmodighet?? Hvor kommer det ordet i fra? Er det noe som en kan kjøpe på en tube og smøre på kroppen? 
I så fall skulle jeg hatt en hel eske med slike tuber, for min tålmodighet er nå slutt. Bånn skrapt og oppbrukt.... 
siden klokken er mange og jeg skal tidlig opp på jobb i morgen sier jeg...
god natt :)
 Klemmer fra Therese





Et gammel naust..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar