fredag 14. januar 2011

Mens vi venter på våren

Det blir så stille når verden er dekket med snø. 
Følest ut som om noen har pakket den inn i en veldig stor og lun dundyne :)
Av alle de tingene jeg har så innmari lyst til å begynne med, kan jeg ikke gjøre når gradestokken viser - grader og allt er gjennomfrossent.

Så da sitter jeg her en Fredagskveld og leser blogger og drømmer om vår. 
Gleder meg til snøen forsvinner og det blir mulig å bevege seg ute, uten å ha brodder på skoa, skrape bilrutene hver gang en må ha seg en tur, og ikke minst måke snø....Ikke det at vinteren ikke har sjarm, med skigåing (for dem som liker det) ake sammen med guttene, (liker) bygge snøhule/mann/dame etc..eller å sitte med ett pledd, pakket godt rundt kroppen og en god kopp kaffe å varme fingrene sine på, å bare nyte stillheten, men trangen til å lage noe er veldig tilstede. 

Så da viser jeg dere noe av mine kreasjoner i vinterdrakt og drømmer og planlegger hva jeg skal lage så snart vinteren er over. Velbekomme :)

 Kasse laget av gamle planker, funnet i en kontainer på jobb. 
Verdens enkleste ting å lage, så lenge en har en hammer, spiker og sag :)


En gammel utslitt panne kan godt brukes som blomsterpotte. Her med takløk.
Må bare si at jeg elsker de plantene. Klarer seg utmerket godt i vinterkulden.



 Takløk i en sinkbalje fra Plantasjen

Noen Påskeliljer og eføy fra i fjor..skal tro om de kommer til våren.

Ha en fortreffelig Fredagskveld 

Klem fra

1 kommentar:

  1. Steik kor fint det var!!! Trudde fyrst det var henta utav et sånt interiørblad....hehe!!!
    Men so veit ej no at du er både kreativ og flink, so var ikkje det ej var tvilsomt til.

    Gleda mej til å følge med vidare å sjå ka spennande som dukka opp.

    Ej me he blogg, for den som er interessert i å lese: www.studinne.blogspot.com

    SvarSlett