lørdag 15. januar 2011

Drømmehagen


Viss du ikke vet hvor du skal på ferie i år, og er middels interessert i hage og blomster, 
kan jeg på det sterkeste, anbefale et besøk til en av danmarks fineste ferie-park: Jespershus.
Her er blomster i utrolig mange vakre farger og formasjoner.
Dyrepark med krokkodiller, slanger, fugler, og apekatter. 
Leker for barna: tog, biler, karuseller og trampoline osv
massevis å se :)

 Er så inspirerende å se slike blomsterbedd..

 tror jeg må ha meg en større hage ;)



 





 Ønsker meg dam med fossefall.



Takløk.
Her er noen bilder av hvordan den er brukt i denne parken :)

 Takløk på toppen av parasollene


Den asiatiske hagen 

Bare vent til frosten er forbi...  :)

Skjørtet til damene og vesten til mannen, består av takløk


 Her er mine to gutter framfor et lite hus dekket med takløk :) 
(Gikk ikke and å gå inn i huset/hytten,guttene prøvde)




 Prinsessen på erten. Alle "madrassene" er dekket av takløk.

Ja dette var et lite minne i fra sommerferien våres i Danmark 2010
Klem fra











Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar