mandag 3. oktober 2011

snikkerrier

Var rimelig lei av alle lekene til guttene som flyter rundt ute og putekassene vil jeg ha til PUTER. Så har man litt plank liggende, etter rivingen av en viss terrasse, var det raskt å sette sammen denne kassen. Fikk plass til ALLE lekene deres oppi :) selv om den ikke er alt for stor. 
Å der er hjul på slik at jeg kan flytte den rundt uten noe problem :)





 Videre måtte jeg vise frem hva jeg laget for noen år tilbake. 
Var på en butikk og fallt litt for en slik hylle, men ikke prisen, så jeg brettet opp ermene og laget en selv. Heldige meg så hadde min mor akkuratt det jeg trengte av plank og resten hadde jeg liggende. 
 Her er resultatet i allefall :)









Ønsker dere en innholdsrik høst  :)
Klem fra meg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar