mandag 13. juni 2011

Oppdatering...

Det har vert ett laaaangt opphold med bloggingen min i det siste. 
Noe grunnet terrasse bygging og noe fordi jeg har 
midlertidig lånt vekk datamaskinen min til min andre halvdel. 

Men nå er jeg tilbake med en liten oppdatering.

slik såg terrassen min ut i begynnelsen av påsken
(trengte sårt en oppgradering)

så min mor og jeg begynte å rive terrasen og den store stygge peisen.
Etter å ha begynt på rivingen, ble det et langt opphold, da jeg ikke fikk material akkuratt da jeg skulle begynne å snikre i sammen. Hvem i huleste kunne vel trodd at 
byggevarehusene hadde stengt påskeaften??? ikke jeg.. 
så det ble utsatt til etter påske.
Så vi dro på tur til Hakkalegarden sammen med gode venner i stedet. :)







vi avsluttet dagen med å kjøre til Norfjordeid for å spise middag... 

 og til slutt,Volda, for dessert..
mmmmmm softis :)

dette er hva som skjedde i påsken, resten får jeg ta neste gang mannen lar meg få "låne" maskinen min i gjen.
God Tirdag til dere alle

Therese

1 kommentar: