tirsdag 28. desember 2010

interiør

 

 Bestefaren til min samboer lagde 
denne lampen på 70 tallet en gang.
Etter så mange år, måtte alle ledninger 
og lampeskjermer byttes, 
men resultatet ble jeg kjempe fornøyd med :) 




 Denne messinglampen kommer
i fra huset til besteforeldrene til min samboer
Etter det jeg har blitt fortalt,
skal onkelen hans ha tatt den med seg i fra
fjærne himmelstrøk en gang da han 
reiste utenlands.
Selv om den ikke virker for øyeblikket, 
har jeg den stående fremme
for jeg liker den så innmari godt, 
å så skal jo den fikses ;)


Er det ikke fint med ting som har en historie? 
Ha en fortreffelig fin dag videre :)

1 kommentar:

  1. Dinna lampen he ej aldri sett der oppe. Hmmm...kor den brukte å stå skal tru?
    He heller aldri hørt historia. Får fortelle den til mej en gong da veit du ;)

    Bra resultat ta dei so bestefar lagde ja ;) Han ville nok blitt overraska over kor nye og fine dei lampeskjermane var blitt. Kjekt å ha nåke so går i arv da, å som he personlig preg over seg.

    SvarSlett