onsdag 1. september 2010

kosedyrprosjekt 2

en liten mus
en liten kanin
dette var mine to neste prosjek. malene fant jeg i en bok om Tilda. Litt knoting, men det gikk bra. tenker at til neste gang går det endabedre. Sying er gøy :) Den lille musen fikk en hale av hampetau. Til opplysning: Lyst lerretstoff og hampetau til hale fungerer så lenge den ikke blir våt. Den fikk noen missfarginger som ser ut som rust. Kaninen er laget av en gammel brun bukse. Jeg tror det har vært en bukse en gang, men jeg kan ikke være helt sikker, siden stoffbitene kommer i fra en sekk med filler jeg fant på jobben. På dette bildet har den ikke fått øyne, nese og munn, men det fikk den til slutt i en beige farge. (Nesen ble i lyserosa sytråd) Har ikke noet ferdig bilde av kaninen, for den fikk min niese i 1 års gave :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar